Starší článek Novější článek

3.díl článku 19 TIPŮ PRO PŘIBÍRÁNÍ ČISTÉ SVALOVÉ…

  • Články o výživě a tréninku
  • před 3 lety

*3.díl článku 19 TIPŮ PRO PŘIBÍRÁNÍ ČISTÉ SVALOVÉ HMOTY* (předešlé díly najdete na našem profilu) :

11) Vyživujte svaly, ne tuk.
Vždy, když začínáte nový stravovací plán, myslete na jídlo, jako na palivo pro vaše svaly a jejich funkce. Čím svalnatější jste, tím více jídla potřebujete na vyživení svalů a méně se bude ukládat do tukových zásob.Největší chybou co se týče nabírání svalů je to, že musíme přibrat hromadu tuku okolo, abychom získali nějakou svalovou hmotu. Pravdou je, že pokud jste vyrýsovaní, dokážete lépe nabírat čistou svalovou hmotu. Přejídání je tedy zbytečné a kontraproduktivní, jezte pouze tolik, kolik potřebujete k optimálnímu růstu.

12) Zařazujte cheat day.
Nikdo nemůže dodržovat bez pauzy tu stejnou dietu pořád dokola, hned z několika důvodů. První je, že byste se zbláznili a druhý je, že váš metabolismus by byl ze stejného stravování moc zpomalený. Pokud zařadíte cheat day, což znamená, že na den můžete sníst cokoliv chcete, váš metabolismus se opět nastartuje, což vám pomůže pro lepší svalový růst.

13) Cyklujte sacharidy.
Další efektivní cestou, jak předejít zpomalení metabolismu je cyklování sacharidů. V den intenzivního tréninku přijmete větší množství sacharidů a naopak v den volna nebo kardia přijmete nižší množství. Touto metodou budete mít dostatek sacharidů v den, kdy je nejvíce potřebujete a poté je omezíte při odpočinku.

14) Zapisujte si svůj progress.
Jak byste chtěli dosáhnout svého cíle bez pořádného plánu ? A k čemu by byl plán bez podrobnějšího zapisování výkonů a výsledků ? Zapisujte si vaše série, opakování, cviky (využijte v menu Trénink a zapište si ho). To vám pomůže zjistit, jak se zlepšujete, případně na co byste se měli zaměřit více a tím dosáhnout svého cíle.


15) Zařaďte kardio.
Pokud neděláte kardio, měli byste začít. Nudí vás to ? Zkuste například HIIT kardio. Vysoká intenzita, která se střídá po určité době s nízkou intenzitou, například na rotopedu, 30 sekund sprint a 90 sekund odpočinek. To vás udrží ve formě a neztratíte ani svalovou hmotu.

Chcete změnit svou postavu ? Navštivte http://shop.ziskejtelo.cz a vyberte si z mnoha produktů, které vám pomohou k lepší postavě.