Starší článek Novější článek

3 varianty efektivního tréninku na prsa

  • Články o výživě a tréninku
  • před 3 lety

PŘÍKLAD TRÉNINKOVÉHO PLÁNU PRSNÍ SVALY:

Ukážeme si příklad tréninku na prsní svaly, rozepíšeme si zde *3 varianty efektivního tréninku na prsa* :

1.varianta:
1.cvik: Bench-press na rovné lavici (5 sérií - 12op,10op,8op,6op,6op)
2.cvik: Bench-press na šikmé lavici(4 série - 12op,10op,8op,8op)
3.cvik: Rozpažování na šikmé lavici s jednoručkami (4 série po 10-12 opakování)
4.cvik: Kliky na bradlech (3 série po 8-12 opakování)

2.varianta:
1.cvik: Tlaky s jednoručkami na rovné lavici (4 série - 12op,10op,8op,6op)
2.cvik: Tlaky s jednoručkami na šikmé lavici (4série, 12op,10op,8op,8op)
3.cvik: Peck-deck (4 série po 10-12 opakování)
4.cvik: Pullover (4 série - 12op,10op, 10op, 8op)

3.varianta:
1.cvik: Bench-press na rovné lavici (5 sérií - 12op,10op,8op,6op,6op)
2.cvik: Tlaky s jednoručkami na šikmé lavici(4 série - 12op,10op,8op,8op)
3.cvik: Rozpažování s jednoručkami na šikmé lavici (4 série po 10-12 opakování)
4.cvik: Stahování protisměrných kladek (3 série po 10 opakování - důraz na kontrakci)

Chcete změnit svou postavu ? Navštivte http://shop.ziskejtelo.cz a vyberte si z mnoha produktů, které vám pomohou k lepší postavě.