Starší článek Novější článek

3.díl článku: 4 MÝTY O POTRÉNINKOVÉ VÝŽIVĚ

  • Články o výživě a tréninku
  • před 3 lety

Přečtěte si* 3.díl článku: 4 MÝTY O POTRÉNINKOVÉ VÝŽIVĚ* (ostatní díly u nás na profilu) :

3.MÝTUS: POTRÉNINKOVÁ VÝŽIVA ZÁVISÍ NA TYPU POSTAVY A POHLAVÍ

Teorie mýtu:
Každý je jiný, například když žena chce přibrat svalovou hmotu, měla by mít jinou potréninkovou výživu než muž se stejným cílem.

Vědecké důkazy:
Potréninková výživa by měla záviset na typu a frekvenci tréninků, nikoliv na typu postavy či pohlaví. Navíc, bez ohledu na celkový příjem živin, konzumování velkého množství sacharidů v potréninkovém jídle nemá žádnou výhodu navíc.
Jinými slovy, muž nebo někdo s vyšší tělesnou hmotnosti může potřebovat větší kalorický příjem než žena nebo někdo s nižší tělesnou hmotností, ale tuto potřebu není nutné převádět do potréninkové výživy.
Studie ukázala, že není žádný rozdíl v anabolické reakci, pokud po tréninku zkonzumujeme 30g nebo 90g sacharidů s esenciálními aminokyselinami, obě hodnoty tyto hodnoty významně snižují odbourávání bílkovin ve svalech a zvyšují syntézu bílkovin.

Chcete změnit svou postavu ? Navštivte http://shop.ziskejtelo.cz a vyberte si z mnoha produktů, které vám pomohou k lepší postavě.