Starší článek Novější článek

4 TIPY PRO VYRÝSOVANÉ BŘIŠNÍ SVALY

  • Články o výživě a tréninku
  • před 4 lety

*4 TIPY PRO VYRÝSOVANÉ BŘIŠNÍ SVALY*

1) Zbavte se přebytečného tuku, vaše břišní svaly budou výrazné, pokud budete mít na břiše nízké procento tuku. Snažte se tedy držet v kalorickém deficitu a mít správně rozložené živiny ve vašem jídelníčku, poté vaše břišní svaly začnou vynikat.

2) Cvičením sklapovaček břicho nevyrýsujete, snažte se poskládat váš trénink ze cviků, které spalují velké množství energii a tudíž i váš tuk. Takové cviky jsou dřepy, mrtvé tahy, výpady , výstupy , tlaky s činkami nebo jednoručkami a další komplexní cviky .

3) Necvičte břicho na úkor jiných partií, stačí ho procvičit jednou za 7 dní. Využívejte cviky jako zkracovačky, šikmé zkracovačky, zvedání nohou ve visu nebo plank.

4) Zařazujte kardio po silovém tréninku, díky vyčerpané zásobě energie ze silového tréninku, vaše tělo bude využívat tuk, jako zdroj energie. Zkuste například 20-30 minut chůze do kopce po tréninku

Chcete změnit svou postavu ? Navštivte http://shop.ziskejtelo.cz a vyberte si z mnoha produktů, které vám pomohou k lepší postavě.