Starší článek Novější článek

PŘÍKLAD TRÉNINKOVÉHO PLÁNU NA NOHY

  • Články o výživě a tréninku
  • před 3 lety

*PŘÍKLAD TRÉNINKOVÉHO PLÁNU NA NOHY*
Ukážeme si příklad tréninku na nohy, rozepíšeme si zde 3 varianty efektivního tréninku na nohy:

1.varianta:
1.cvik: Dřep s velkou činkou na zádech (5 sérií - 12op,10op,8op,6op,6op)
2.cvik: Výpady v chůzi s velkou činkou (4 série po 10 opakování na každou nohu)
3.cvik: Rumunský mrtvý tah s velkou činkou (4 série - 12op,10op,10op,8op)
4.cvik: Leg-press (4 série - 15op,12op,10op,10op)

2.varianta:
1.cvik: Dřep s velkou činkou na zádech (4 série - 10op,8op,6op,4op)
2.cvik: Čelní dřep s velkou činkou(4 série - 12op,10op,10op,8op)
3.cvik: Rumunský mrtvý tah s jednoručkami (4 série - 12op,10op,10op,8op)
4.cvik: Supersérie : Předkopávání + zakopávání (3 kola po 10-12 opakování na každý cvik)

3.varianta:
1.cvik: Výpady s velkou činkou ( 4série po 8-10opakování na každou nohu)
2.cvik: Dřep s velkou činkou na zádech ( 5 sérií - 12op,10op, 8op, 6op, 6op)
3.cvik: Dřep s výskokem s velkou činkou na zádech(3 série - 12op,10op,8op)
4.cvik: Legpress na každou nohu zvlášť (4 série - 10-12 opakování na každou nohu)

Chcete změnit svou postavu ? Navštivte http://shop.ziskejtelo.cz a vyberte si z mnoha produktů, které vám pomohou k lepší postavě.