Starší článek Novější článek

TOP 10 CVIKŮ PRO ŽENY

  • Fitness pro ženy
  • před 3 lety

*TOP 10 CVIKŮ PRO ŽENY*:

1) Dřepy a jejich variace
Vyzkoušejte si Dřepy s velkou činkou na zádech, Sumo dřepy, Dřepy s kettlebellem, Čelní dřepy, Dřepy s výskokem, tyto varianty patří k těm nejlepším. Dřep je pro vás jedním z nejlepších cviků na nohy a celkový vzhled postavy.

2) Výpady a jejich variace
Je několik variací výpadů, například Výpady v chůzi, Výpady do stran, Výpady dozadu, Výpady s jednoručkami, Výpady na multi-pressu. Výpady jsou jedním z nejlepších cviků na vaše nohy a zadek.

3) Výstupy na lavičku
Můžete provádět bez závaží nebo si vemte do rukou jednoručky, tím tento cvik o něco ztížíte.

4) Zanožování
Výborný cvik na zadní část stehen a zadek, zařaďte do vašeho tréninkového plánu.

5) Mrtvý tah s nataženýma nohama
Tento cvik můžete provádět s velkou činkou nebo jednoručkami, dávejte si pozor na správnou techniku, cvik je velmi účinný na hamstringy a zadek.

6) Plank, side-plank
Začněte například s výdrží 30 sekund u Planku, opakujte 4x. Postupem času navyšujte dobu, kterou v planku vydržíte. Výborný cvik na zpevnění středu těla.

7) Upažování s jednoručkami
Vemte si lehčí jednoručky a dbejte na správnou techniku provedení. Zkuste do vašeho tréninku zařadit 4 série tohoto cviku po 10-12 opakování. Cvik je velmi účinný na zpevnění vašich ramen.

8) Glute bridge (zvedání pánve)
Cvik můžete provádět bez zátěže nebo s velkou činkou. Cvik je určen přímo na posílení hýžďových svalů.

9) Tlaky s jednoručkami na rovné nebo šikmé lavici
Tento cvik slouží ke zpevnění prsních svalů a obecně vršku těla. Zařaďte do vašeho tréninkového plánu alespoň 4 série tohoto cviku po 10-12 opakování.

10) Přítahy jednoruček s oporou o lavici
Výborný cvik na zpevnění a posílení zádových svalů. Dbejte na správnou techniku a zapojení zádových svalů.

Chcete změnit svou postavu ? Navštivte http://shop.ziskejtelo.cz a vyberte si z mnoha produktů, které vám pomohou k lepší postavě.