Starší článek Novější článek

1.DÍL CVIKY NA ZADEK PODLE PETRY LUKEŠOVÉ

  • Fitness pro ženy
  • před 3 lety

*1.DÍL CVIKY NA ZADEK PODLE PETRY LUKEŠOVÉ *

Tak holky, konečně sestava na super ZADEK! Máte rádi pořádný zadek, za který vás přítel vezme? Chcete další důvod, proč si koupit nové legíny, protože se vám už nevejde do nich? Máte potřebu mít něco, co vám každá slečna bude závidět? Připravte si nožky a jdeme na to!

Stačil by Vám tenhle zadek? Tak šup!

1. Široké dřepy (4x15)

Základní postavení chodidel je širší než šíře ramen. Špičky mírně vytočené do strany. Dřep spočívá pokrčením kolen, nesnažíme se zadek dostat co nejníže ale do takové pozice, dokud zabírá zadek. Opakujeme bez pauzy. (Pokud je lehké pro vás bez zátěží dřepovat, vezměte si do ruky závaží – činku, míč apod. …)

(na fotce ukázka cviku)

Chcete změnit svou postavu ? Navštivte http://shop.ziskejtelo.cz a vyberte si z mnoha produktů, které vám pomohou k lepší postavě.