Starší článek Novější článek

20 chyb, kterým se vyhněte v dietě a cvičení - 5…

  • Fitness pro ženy
  • před 2 lety

*20 chyb, kterým se vyhněte v dietě a cvičení - 5.díl*

17) Nečíst nutriční hodnoty výrobků a složení
Čtěte složení výrobků a jejich nutriční hodnoty. Budete tak vědět, co přesně dáváte do svého těla. Dejte si pozor na potraviny, které mají extra dlouhý seznam složení, který ani nemůžete rozluštit.

18) Sacharidy zakázané
Sacharidy jsou skvělým zdrojem energie a vaše tělo je potřebuje, tak se jim úplně nevyhýbejte. Vybírejte si komplexní sacharidy, kontrolujte jejich množství, doporučujeme například cereálie, rýži, brambory, ovoce.

19) Žádné dezerty
Proč si budete pořád odpírat skvělý dezert ? Dejte si jen malou porci nebo najděte zdravější variantu. Pokud jste v restauraci a přinesou vám velký dezert, rozdělte se se svými přáteli. Nebudete se tak cítit provinile, že jste to snědli celé.

20) Žádné svačiny mezi jídly
Proč ne ? Svačiny vám pomáhají mít pod kontrolou množství jídla, které sníte v průběhu dne. Ujistěte se ale, že nejíte hodně kalorické svačiny, vybírejte spíše méně-kalorické.

Chcete změnit svou postavu ? Navštivte http://shop.ziskejtelo.cz a vyberte si z mnoha produktů, které vám pomohou k lepší postavě.