Starší článek Novější článek

15 DŮVODŮ, PROČ NEPŘIBÍRÁTE SVALOVOU HMOTU 4.díl

  • Články o výživě a tréninku
  • před 3 lety

Další pokračování článku* 15 DŮVODŮ, PROČ NEPŘIBÍRÁTE SVALOVOU HMOTU 4.díl*(ostatní na našem profilu) :

5. Děláte špatné cviky
Výběr cviků úzce souvisí s vaším tréninkovým plánem. Mnoho začátečníků a cvičenců dělá chybu tím, že má trénink poskládaný z nevhodných cviků. Častou chybou je, že cvičenci upřednostňují izolované cviky před těmi základními.

Vícekloubové základní cviky ale stimulují velký počet svalových vláken a dostávají tělo do stresu při cvičení. To v důsledku má za výsledek svalový růst. Také základní cviky jsou velmi efektivní pro spalování tuku, protože spalují hodně energie. Dobrý poměr komplexních a izolovaných cviků na partii může být 2:1 nebo 3:1. To znamená, že po každých 2-3 základních cvicích uděláte 1 izolovaný. To ale nejde aplikovat například na ruce nebo lýtka, protože většina cviků na tyto partie jsou izolované.

Zde jsou základní cviky pro budování svalové hmoty do vašeho tréninku:
Dřep
Mrtvý tah
Bench-press
Push-press
Shyby
Kliky na bradlech
Přítahy v předklonu

Chcete změnit svou postavu ? Navštivte http://shop.ziskejtelo.cz a vyberte si z mnoha produktů, které vám pomohou k lepší postavě.