Starší článek Novější článek

15 DŮVODŮ, PROČ NEPŘIBÍRÁTE SVALOVOU HMOTU 3.díl

  • Články o výživě a tréninku
  • před 3 lety

Další pokračování článku *15 DŮVODŮ, PROČ NEPŘIBÍRÁTE SVALOVOU HMOTU 3.díl*:

4. Máte špatně postavený trénink

Je důležité si vybrat správný trénink, který sedne vašemu tělu, vašim zkušenostem a vašemu cíli. Hodně začátečníků používá tréninkové plány z fitness magazínů, které používají profesionální kulturisté. Tyto tréninky nejsou určeny pro začátečníky, vede to pouze k množství ztraceného času, energie a k frustraci.
Vhodný tréninkový plán musí obsahovat následující :
Vhodně zvoleny tréninkové dny, kvůli regeneraci.
Rozdělení svalových skupin mít uspořádané tak, aby nedocházelo k přetrénování.
Vhodná volba komplexních a izolovaných cviků.
Kvalitní rozcvičení a rozehřátí.

Chcete poradit s konkrétním tréninkovým plánem ? Napište nám do zpráv !

Chcete změnit svou postavu ? Navštivte http://shop.ziskejtelo.cz a vyberte si z mnoha produktů, které vám pomohou k lepší postavě.