Starší článek Novější článek

15 DŮVODŮ PROČ NEPŘIBÍRÁTE SVALOVOU HMOTU 2.díl

  • Články o výživě a tréninku
  • před 3 lety

Pokračování *15 DŮVODŮ PROČ NEPŘIBÍRÁTE SVALOVOU HMOTU 2.díl* (ostatní články u nás na profilu) :

3. Nepijete dostatek vody
Voda je zázračný přírodní suplement do vašeho jídelníčku, je nutností ji mít dostatek, aby tělo správně fungovalo a také aby fungovaly všechny jeho funkce. Hodně cvičících zapomíná právě na ten fakt, že voda je nezbytná, mít dostatečnou hydrataci přes vstupem do posilovny. Pokud jste dehydratováni těsně před tréninkem, už je pozdě se hydratovat dostatečně kvalitně na trénink. Na pitný režim byste měli dbát od chvíle, co se vzbudíte. Dehydratace je opravdu vážným problémem, ubírá na výkonu a síle a v extrémních případě může vést i ke smrti.

Zde jsou ukazatele dehydratace, na které si dávejte pozor:
Žíznivost
Unavenost
Suché rty
Bolest hlavy
Ztráta chuti
Tmavá moč se silným zápachem

Vypít adekvátní množství vody není nic těžkého a neexistuje žádná výmluvy pro to pitný režim nedodržet. Kamkoliv si můžete vzít láhev s vodou. Doporučené množství přes den, pokud sportujete je 2,5-5l.

Chcete změnit svou postavu ? Navštivte http://shop.ziskejtelo.cz a vyberte si z mnoha produktů, které vám pomohou k lepší postavě.