Starší článek Novější článek

První díl článku TYPY POSTAV : Nyní si…

  • Články o výživě a tréninku
  • před 3 lety

První díl článku TYPY POSTAV :

Nyní si představíme 3 základní typy postav. Je důležité vědět, jaký typ postavy máte, jelikož každý typ postavy potřebuje rozdílný trénink a stravování. Pojďme si jednotlivé typy představit.

Ektomorf:
Ektomorf je typicky hubená postava. Ektomorfové mají úzkou kostru s drobnějšími klouby a čistým svalstvem s minimálním množstvím tuku. Obvykle mají dlouhé a tenké končetiny a jejich tělo je šlachovité. Ramena bývají užší a drobnější.

Typické znaky ektomorfa :
Dlouhé a tenké končetiny
Typický “hardgainer”
Plochý hrudník
Malá ramena
Tenký
Čistá svalová hmota s minimálním množstvím tuku
Je pro něj těžké přibírat hmotu.
Rychlý metabolismus

Ektomorfové velmi těžko přibírají hmotu. Mají rychlý metabolismus, který velmi rychle spaluje. Pokud chce ektomorf přibrat hmotu, musí mít velmi vysoký příjem makroživin. Tréninky by měly být kratší a intenzivnější a měli by být zaměřeny na velké svalové skupiny. Ektomorfové by měli jíst také před spaním, aby zabránili katabolismu během noci. Tento typ postavy velmi lehce pálí tuk, tudíž fáze vyrýsování je pro ně jednodušší než příbírání.


Chcete změnit svou postavu ? Navštivte http://shop.ziskejtelo.cz a vyberte si z mnoha produktů, které vám pomohou k lepší postavě.