Starší článek Novější článek

1.díl článku 19 TIPŮ PRO PŘIBÍRÁNÍ ČISTÉ SVALOVÉ…

  • Články o výživě a tréninku
  • před 3 lety

Přinášíme vám* 1.díl článku 19 TIPŮ PRO PŘIBÍRÁNÍ ČISTÉ SVALOVÉ HMOTY*:

1)Rozhodněte se, co chcete.
Buďte k sobě upřímní a rozhodněte se, jestli váš cíl je být silnější nebo postavit luxusní postavu. Většina z vás, co toto čtete jste tu pro to, abyste nabrali svaly bez zbytečného tuku navíc. Je to jen na vás, být zalitý ale silný, nebo vyrýsovanější a svalnatější ?

2) Myslete více na svaly, než na sílu.
Samozřejmě že síla je přirozenou částí každého tréninkového programu. Přibírání čisté svalové hmoty by nemělo způsobit úbytek síly stejně jako ostatních faktorů, ale síla by neměla být jediným nástrojem, pokud váš cíl je čistá svalová hmota. Pokud chcete kvalitní, čisté svaly, pouze síla nesmí být vaší prioritou.

3) Sledujte a počítejte sacharidy.
Pokud chcete být vyrýsovaní a ve formě, musíte vědět kolik přijímáte sacharidů.
Dívejte se na sacharidy z jiného pohledu, nejde o to do sebe nacpat co nejvíce sacharidů s vidinou, že přiberete co nejvíce na váze. Berte sacharidy pouze jako zdroj energie pro vaše tělo. Zaznamenávejte si počet sacharidů přes den, většinu sacharidů dávejte okolo tréninku,takže před ním a po něm. Pokud vaše tělo je správně vyživeno a potřebuje více energie, pravděpodobně si to veme z vašich tukových zásob.

4) Dostaňte se přes překážky spojených s dietou.
Mnoho pokusů o dietu, přibírání čisté svalové hmoty je rychle zmařeno z několika důvodu, konkrétně z rychle ztráty hmotnosti a síly. Nezoufejte, je to jen vedlejší efekt snížených sacharidů ve stravě. Sacharidy na sebe vážou vodu. Jejich snížení může šokovat vaše tělo, takže se začne zbavovat vody. Je to ale jen dočasné, poté se tělo vrátí do rovnováhy, v podobě svalových přírůstků a síly. Tato překážka může být překonána během jednoho nebo dvou týdnů.

5) Zaměřte se na bílkoviny.
Jako u mnohých diet pro přibírání svalové hmoty budeme muset brát hlavní ohled na bílkoviny během naší diety. Aminokyseliny, které tvoří kompletní bílkoviny jsou skutečnými stavebními prvky pro budování čisté svalové hmoty. Je důležité přijímat tedy suroviny, které mají vysoký obsah bílkovin, například maso nebo vejce, také můžeme obohatit náš příjem bílkovin dobrým syrovátkovým proteinovým nápojem. Tím budeme splňovat základy pro přibrání čisté svalové hmoty.

Chcete změnit svou postavu ? Navštivte http://shop.ziskejtelo.cz a vyberte si z mnoha produktů, které vám pomohou k lepší postavě.